Invicta. Se spune că ori îl adori, ori îl disprețuiești. Nimic între ele. Dar de ce a apărut această expresie? Și totuși ce este Invicta, unul dintre cele mai controversate branduri din ziua de azi? Veniți să ascultați povestea unei tradiții elvețiene, a unei căderi dure până la fund și a unei călătorii abrupte spre vârf. Și cine știe, poate chiar veți fi surprins de câteva lucruri.
"O insultă la adresa artei orologiere!" "Vând ceasuri sau Happy Meals?" "Obscenitate!" "De ce nu-ți pui o minge uriașă de staniol pe mână?" - tradiționaliștii înrăiți și cronicarii ortodocși sunt clari. Invicta este diavolul, iar șmecheriile sale de design ar trebui să se strecoare încet prin apă sfințită. Este de râs. Invicta, ștrengar!
După cum știm, Invicta pune designul pe primul loc. Și nu este vorba de orice design. Este un design îndrăzneț, exagerat și minunat de nebunesc. Minunat de înfiorător și perfect pervers. Este un joc liber al imaginației designerului și chiar și cel mai obiectiv observator trebuie să simtă un amestec ciudat de groază și plăcere atunci când îl privește. Și sunt prea multe superlative? La urma urmei, Invicta este întruchiparea superlativului, deci.
Unele dintre modelele lor sunt de-a dreptul monstruoase, dar cred că este un lucru bun că într-o industrie atât de conservatoare precum cea a ceasurilor există un brand consacrat care nu se teme de controverse și riscuri. - Rosene
Decadența proverbială (și complet intenționată) a Invicta provine din câteva trăsături caracteristice pe care le putem găsi, de obicei, în grade diferite, pe toate ceasurile brandului (poate cu câteva excepții la unele dintre modelele pentru femei). Primul punct se referă la dimensiunile cu adevărat superioare, aproape monstruoase, care fac ca aceste ceasuri să fie literalmente de neratat.
Finisajul PVD lucios frecvent și culorile izbitoare în combinații îndrăznețe sunt, de asemenea, legate de caracterul inconfundabil.
Cel mai important punct, însă, este creativitatea și imaginația, care constă într-o aderență demonică la detalii, atât de design, cât și mecanice. Acesta este motivul pentru care Invicta proclamă cu mândrie în sloganul său că este "Invincibil în detaliu". (Pentru că până și la cele mai simple ceasuri Invicta, poți găsi ceva care să-ți atragă atenția. Fie că este vorba de utilizarea numelui seriei S1 în locul primului index al ceasului din gama S1 Rally.
Sau un aspect cu adevărat "over the top" și foarte sofisticat, menit să surprindă în mod autentic o anumită temă - cel mai des întâlnit în diverse ediții limitate (dar nu numai acolo).
Invicta pur și simplu amuză. Și, apropo, dacă aveți un moment lung în sala de așteptare de la doctor sau la coadă la birou, vă puteți distra descoperind în secret noi și noi detalii interesante pe care Invicta le ascunde. ;)
Cu toate acestea, în cazul multor ceasuri Invicta, probabil că majoritatea oamenilor nu le-ar purta (fie din cauza mărimii, fie din teama de a atrage prea multă atenție sau pur și simplu pentru că nu sunt foarte atractive), dar adevărul este că măcar dacă le privim este un fel de "plăcere vinovată" pentru mulți oameni, iar cei care le au pur și simplu se bucură de ele. Iar astfel de persoane nu sunt foarte puține.
Invicta este un adevărat gigant în ceea ce privește producția și vânzarea ceasurilor sale. Se laudă că poate vinde 13.000 (!) de ceasuri pe oră și că produce până la 4.000 de versiuni noi de design în fiecare an... De necrezut. Și se spune că gelozia acestor realizări Invicta este cea care le dă atât de mult venin. Dar asta e doar o speculație.
Invicta a câștigat, de asemenea, prestigiosul premiu Red Dot pentru designul său și deține 50 de brevete de design și de mecanică.
Premiul Red Dot a fost acordat modelului Subaqua Noma V. Sursa: www.red-dot.org
Și cine se află în spatele acestor modele inovatoare? Un tip deștept pe nume Sandy Lee, designerul șef al echipei Invicta. În acest scurt filmuleț video, puteți arunca o privire asupra muncii sale:
Dar nu doar designul face ca ceasurile Invicta să fie piese incredibil de vandabile. Fără o promovare la fel de izbitoare, probabil că brandul nu ar fi atins niciodată un asemenea succes. Este la fel de ostentativ - adesea seamănă cu trailere pentru filme de succes sau se folosește o atracție de modă veche a modelelor în costume de baie.
Invicta are o serie de branduri sub aripa sa (de unde și numele grupului Invicta Watch Group): acestea sunt cele trei companii elvețiene mai mici pe care le-a cumpărat: brandul de ceasuri militare Glycine, S. Coifman, cu ceasurile sale tradiționale clasice, și TechnoMarine, care produce ceasuri de scafandru la modă.
Judecați singuri, nu-i așa că vreți să "vedeți mai mult" după ce ați văzut câteva videoclipuri promoționale?
Și nu doar ceasurile sunt interesante în ceea ce privește designul Invicta. Invicta se gândește, de asemenea, la locul în care clienții își vor depozita ceasurile, așa că oferă o gamă de cutii de depozitare ceasuri cu adevărat originale.
Cum a început povestea Invicta (și aproape s-a terminat definitiv)? - Istoric
Invicta nu a fost întotdeauna un exemplu de sălbăticie în materie de design și agresivitate de marketing. Astăzi, puțini oameni știu că Invicta a fost inițial un brand tradițional elvețian ale cărui rădăcini sunt mai adânci decât ați putea crede. Este mai vechi decât marile branduri elvețiene bine-cunoscute, cum ar fi Rolex (1901), Tissot (1853) sau chiar Certina (1888). Dar, mai întâi de toate...
Era anul 1837, iar în orașul elvețian La Chaux-de-Fonds, ceasornicarul Raphael Picard a fondat o nouă companie de ceasornicărie, căreia i-a dat (poate cu o oarecare presimțire) numele mândru de Invicta, bazat pe latinescul "Invictus", care înseamnă "neînvins", al cărui sunet însuși destindea compania la lucruri mărețe.
Prin intermediul Invicta (cunoscută și sub numele de Invicta Watch Company), Raphael Picard a vrut să-și îndeplinească un vis de lungă durată - acela de a produce ceasuri elvețiene de calitate care să fie accesibile unui public mai larg. În prima sută de ani, Picard și descendenții săi și-au construit treptat și neobosit o reputație în lumea orologeriei, iar eforturile lor nu au fost irosite. Invicta a devenit o companie de orologerie foarte căutată, specializată în ceasuri mecanice de înaltă calitate, la prețuri accesibile.
Ceas de buzunar Invicta din aur de 14k din anii 1890. Sursa: www.reddit.com/r/Watches/
Prima piatră de hotar majoră a fost marcată la exact o sută de ani de la înființarea Invicta, în 1937 (sediul central al companiei se află încă în La Chaux-de-Fonds). Atunci, Invicta a inventat și, ulterior, și-a brevetat propriul mecanism de înfășurare mecanică automat. De atunci, a urmărit dezvoltarea tehnologică cu mai multă vehemență ca niciodată și, ca urmare, Invicta a continuat să înflorească și să crească.
În anii următori, Invicta nu s-a culcat pe lauri, continuându-și dezvoltarea tehnologică și implicându-se mai mult și în ceasurile sport - cronografele mecanice automate, a căror eră a venit în anii 1960 și 1970. La acea vreme, lumea cronografelor automate abia începea să se dezvolte. Să luăm exemplul lui Hamilton și al cronografelor sale A și B din 1968 sau al lui Tissot Navigator din 1973.
Cronograf Invicta din anii 1960 cu carcasă din aur de 18k și mecanism mecanic Landeron calibru 48. Sursa: www.hodinkee.com
O mostră de ceas de curse Invicta "Surfboard" Chronograph din anii 1970.
Sursa: www.gearpatrol.com
Dar probabil că toată lumea are deja o idee despre ce va urma în această poveste. Ajungem în 1974-1982, un an cu adevărat crucial și profund devastator pentru orologeria elvețiană tradițională. În urma așa-numitei crize a quartzului (așa cum se numește valul japonez de ceasuri de mână cu baterii mult mai ieftine și mai precise), majoritatea companiilor elvețiene tradiționale au fost zdruncinate din temelii.
Multe companii producătoare de ceasuri care nu au reușit să se adapteze în vreun fel la valul de quartz au dat faliment. Astfel, până în 1982, Invicta originală era practic moartă. Companiile orologiere elvețiene rămase (600 din cele 1 600 inițiale) s-au luptat pentru a-și menține propria existență. O parte dintre ele au reușit să supraviețuiască prin producția constantă de ceasuri mecanice de calitate. Unele au supraviețuit prin fuziunea în mai multe conglomerate de ceasuri (cum ar fi Swatch Group).
Interesant este că, chiar înainte ca cele mai mari două mari holdinguri elvețiene să fuzioneze pentru a forma Swatch Group, Invicta originală s-a clasat pe locul trei în topul vânzărilor brute de ceasuri elvețiene. Și da, chiar și atunci tot nu a reușit.
Ca un phoenix din cenușă - Invicta și o nouă eră
Când îngerul a căzut la fund, a creat un regat al iadului în fața căruia orice muritor trebuie să tremure. Nu este aceasta o poveste desprinsă direct din Biblie? Este o decizie la limită.
"Condusă de același zel vechi, mica companie de ceasuri de odinioară a devenit un balaur înflăcărat pe care colecționarii îl venerează, iar industria orologieră tremură în fața lui." - Invicta
Da, umilința este, probabil, ultimul lucru pe care îl are actuala "malefică" Invicta... Și, de asemenea, ultimul lucru de care are nevoie. Așadar, povestea Invicta s-a încheiat doar parțial în anii 1980, iar astăzi compania "călărește ca un dragon". Invicta (acum Invicta Watch Group) este acum una dintre companiile de ceasuri cu cea mai rapidă creștere. Dar cum a reușit?
Odată cu falimentul și lichidarea ulterioară, numele Invicta a fost, bineînțeles, scos la vânzare. În 1991, Invicta a fost cumpărată de o companie americană de investiții bancare cu sediul în orașul american al viselor - Hollywood, unde Invicta are sediul până în prezent. Compania susține că achiziția a fost făcută de moștenitorii companiei originale Invicta Watch Company, dar această informație este considerată neconfirmată de către public.
Într-adevăr, puțini ar putea ghici relația dintre Invicta original și noul Invicta doar uitându-se la el. Astăzi, ei se referă la trecutul lor tradițional doar prin sloganul "Invincibil în detalii din 1837", colecția Swiss Made și, în cele din urmă, dorința de a avea ceasuri accesibile și disponibile pentru toată lumea.
Resurecția Invicta a venit în 1991, cu celebrul ceas Pro Diver, care a dus numele companiei din nou în top și chiar mai sus. A devenit imediat subiect de dezbateri aprinse și, pe scurt... A fost o afacere mare. Și cum? Pentru că este suspect de asemănător cu mult mai scumpul Rolex Submariner.
Un alt an important a fost 2000. În primul rând, Invicta a înființat o companie pentru a-și produce propriile mecanisme, pe care a numit-o Technica Swiss Ebauche. Până atunci, a folosit doar ETA elvețian sau Miyota japonez. În al doilea rând, Invicta și-a definit pentru prima dată designul "non-standard" cu Lupah, un ceas unisex cu o carcasă pătrată supradimensionată, sticlă rotunjită, un cadran distinctiv și curele colorate. Ceasul a devenit o senzație.
Ceasul Lupah din 2000. Sursa: www.pinterest.com
Cinci ani mai târziu, a fost introdus un alt model important - Russian Diver, care a fost inspirat de ceasurile echipajului marinei rusești din anii 1950. Aici, Invicta a încercat să capteze în mod autentic spiritul ceasului original (la care se face referire prin motivul căștii costumului spațial și al azbuka), dar a adăugat ceva propriu - dimensiunea carcasei, care, chiar și cu coroana, avea 60 mm.
Sursa: www.keepthetime.com/
Interesant, ceasul Russian Diver este deținut și purtat cu mândrie de actorul Arnold Schwarzenegger, pe ale cărui brațe masive și musculoase, Invicta mare arată foarte bine.
Dimensiunea și greutatea sunt uimitoare, în special la modelul Subaqua Noma. Rămân la spusele lui Arnold Schwarzenegger: "Când port un ceas Invicta, nu mai trebuie să-mi exersez bicepșii". – Radek
În 2011, Invicta a participat la expoziția mondială de ceasuri Baselworld, prezentându-se în sfârșit lumii orologere. A participat în mod regulat în anii următori.
Anul următor a adus Invicta un nou magazin de vânzare cu amănuntul în Florida și o călătorie uimitoare la marginea spațiului (nu vă faceți griji, vom vorbi mai târziu despre asta). Și după asta? În 2013, a văzut lumina zilei Invicta Bolt Zeus Tria Reserve, un ceas care cu siguranță nu se lasă păcălit în materie de design și își aruncă în fața tuturor strălucirea orbitoare, curbele foarte masive și cele două cadrane laterale care arată diferite fusuri orare.
Sursa: www.mediatwinkle.com
În 2015, apar și alte modele unice din punct de vedere tehnologic și al designului (Transatlantic, cu un cadran dublu rotativ, și modelul masiv Reserve Time Universe, cu cinci cadrane controlate de o coroană lunetă și un buton pe capac). În același an, Invicta își extinde rețeaua de magazine în America de Sud și Europa, un succes care urmează unui nou acord cu Disney în 2016, care va lansa una dintre cele mai cunoscute ediții limitate cu Mickey Mouse: Invicta Disney.
După aceea, este doar un pas până la celelalte limite licențiate de Disney: Star Wars și Marvel. Înțelegerea cu DC Comics a venit în 2018, astfel că Invicta are acum o gamă completă de aceste ceasuri cu tematică "fan" pentru a-și extinde și mai mult baza de fani.
Astăzi, Invicta este un adevărat gigant în domeniul orologeriei, a cărui mărime este, probabil, egalată doar de designul propriilor ceasuri. Este un brand de succes care produce piese unice în materie de tehnologie și design, dintre care unele nici măcar nu ajung în magazine și sunt deja epuizate. De asemenea, este propriul său șef, nu se află în subordinea niciunei companii mari, așa că poate face literalmente tot ce vrea. Pe lângă ceasuri, acum vinde bijuterii, ochelari de soare și ceasuri de perete care seamănă cu carcasele mărite ale ceasurilor lor, și au chiar și propriul parfum unisex, Invicta.
Invicta fără ambalaj - Parametrii tipici
Chiar și cei mai mari critici ai Invicta capitulează adesea în cele din urmă și recunosc că ceasurile Invicta nu sunt niște zornăitoare ieftine, ci ceasuri de calitate care se remarcă adesea în comparație cu ceasuri mult mai scumpe. Aici contează reputația Invicta ca producător de ceasuri și, mai presus de toate, satisfacția clienților.
Nu am experiență cu acest brand, dar îmi place designul multora dintre ele. Unele dintre ele sunt destul de excentrice, dar, în orice caz, există ceva pentru toată lumea să aleagă de la acest brand. Le consider de înaltă calitate și foarte luxoase. - Pavlina S.
Toate ceasurile (cu excepția ceasurilor de buzunar și a unor modele de damă) se disting prin așa-numita dimensiune de invitație, care are în medie 52-56 mm. Cu toate acestea, există, de asemenea, piese cu un diametru de 60 mm și este interesant faptul că ceasurile cu o dimensiune medie de 48 mm sunt considerate unisex... (Pentru brandurile de ceasuri obișnuite, dimensiunea medie a ceasurilor pentru bărbați este cuprinsă între 38 și 44 mm). Cu toate acestea, să recunoaștem că dimensiunea enormă face să iasă în evidență toate facilitățile de design care pot fi găsite pe un ceas.
Invicta își confecționează cel mai adesea ceasurile din oțel inoxidabil. Astfel, dacă combinați acest lucru cu dimensiunea menționată mai sus, veți obține un ceas foarte greu, masiv, cel mai greu dintre acestea putând cântări până la 500 g. Cu toate acestea, există, de asemenea, modele din titan sau plastic, dar acestea sunt într-adevăr minime.
Invicta introduce în ceasurile sale, în general, cristale minerale și mai rar cristale de safir. Invicta acoperă adesea (dar nu de obicei) sticla minerală cu un strat de safir anti-reflexie, care este rezistent la abraziune. Un astfel de diapozitiv poate fi găsit sub denumirea comercială Flame Fusion.
Acele și indecșii Invicta sunt cel mai adesea iluminate cu luminescență Tritnite, dar întâlnim și Super-LumiNova.
În ceea ce privește rezistența la apă, Invicta lucrează cu o marjă foarte mare. În cazul ceasurilor mici de damă și al ceasurilor de buzunar, rezistența la apă este de până la 30 M. De asemenea, sunt oferite ceasuri de până la 50 M și 100 M, dar cea mai frecventă rezistență la apă este de până la 200 M. Cu toate acestea, ceasurile de până la 300 M și chiar 500 M nu sunt o excepție.
Cele mai mari valori sunt atinse de ceasurile cu o rezistență la apă de până la 1000 M. Cu toate acestea, în ciuda acestor valori ridicate, nu vedem niciun adevărat Diver's care să fie certificat ISO 6425 (deși cred că vă puteți aventura în siguranță sub apă cu un ceas de până la 1000 M).
În ceea ce privește tehnologia, Invicta este foarte avansată și nu se teme de diverse jocuri pur mecanice (așa cum am văzut în cazul modelelor cu mai multe cadrane sau cu construcție rotativă). Și astfel, poate că este aproape inutil să spunem că vedem, de asemenea, în mod obișnuit, multe funcții clasice în ceasurile lor, cum ar fi cronograf, dată, GMT, timp dublu, fază lunară... și așa mai departe. Interesant este că în oferta lor putem găsi și ceasuri pentru stângaci.
În interiorul ceasurilor există adesea mecanisme din China (dar acestea nu sunt "vechituri", așa cum ar putea suna), pentru care Invicta este criticată, dar pe de altă parte a câștigat în mod deliberat accesibilitatea. Cu toate acestea, în multe ceasuri vedem și mecanisme japoneze Seiko sau elvețiene Ronda sau Sellita.
Invicta oferă ceasuri mecanice cu înfășurare automată și manuală și, bineînțeles, ceasuri cu quartz. Dar nu căutați energie solară.
Invicta (aproape) în spațiu!
Invicta dispune cu siguranță de resursele necesare pentru a se lansa în proiecte interesante și unice. Atunci de ce să nu mergem direct la marginea universului însuși?
Acest plan a fost în mintea Invicta de ceva timp înainte de a lansa efectiv proiectul destul de fantastic Invicta: Edge of Space pe 8 decembrie 2012, în care experții au lansat literalmente 36 de ceasuri Invicta în straturile superioare ale stratosferei pentru a le testa calitatea și durabilitatea. Trebuie remarcat faptul că ceasurile nu au fost protejate de nimic și au zburat până la marginea spațiului exact așa cum le-a creat Sandy Lee.
Este amețitor. Un ceas în raport cu curbura Pământului. Sursa: www.youtube.com
În stratosferă, care este un strat al atmosferei situat între 11 și 50 km altitudine, presiunea, căldura și radiațiile sunt aproape identice cu cele din spațiu. Astfel, ceasul a trebuit să reziste la condiții de stres extreme, călătorind cu 1.240 km/h și înfruntând temperaturi de aproximativ -53 °C.
Ceasul a călătorit prin aer timp de aproximativ trei luni înainte de a se întoarce pe Pământ cu viteză supersonică la 1 martie. Spre surprinderea mai multor persoane, marea majoritate (24 din 36) erau încă funcționale și nedistorsionate - ceea ce nu se putea spune despre echipamentele pe care erau atașate ceasurile. Au petrecut în total 3 ore și 34 de minute în stratosferă, au atins o altitudine de 35 km, iar cel mai lung traseu "atins" a fost de 354 km.
Echipa de cercetare și întreaga Invicta au aplaudat:"a dream mission accomplishe!" (misiune de vis îndeplinită). Proiectul a fost mai mult decât un succes, iar Invicta a demonstrat lumii întregi că, construcțiile lor masive de ceasuri nu sunt doar pentru decor...
Mai multe despre acest proiect în următorul videoclip:
Invicta pusă la zid - De ce această controversă?
Se spune că publicitatea negativă este cel mai bun marketing. Și astfel, în mod ironic, probabil că nu este în întregime un lucru rău pentru Invicta să fie întâmpinat cu opinii de genul: "De fapt, aș prefera să desenez un ceas la încheietura mâinii decât să port ceva de la acest inamic al interesului public". De ce încasează Invitația atâta venin și ură? Există mai multe motive:
Lumea pasionaților de ceasuri este pur și simplu una conservatoare, iar un brand de ceasuri trebuie să își construiască reputația timp de secole. Așa că, atunci când zelosul și neortodoxul nou-venit Invicta a apărut pe scenă, proclamând cu încredere că va deveni foarte curând un brand de ceasuri consacrat și prosper (după care nu a economisit niciun ban în promovarea foarte îndrăzneață), cronomanii, în cel mai bun caz, au luat în derâdere cu nonșalanță, iar în cel mai rău caz, au aruncat cu abuzuri și cuvinte de dispreț. Și cum rămâne cu ziua de azi, când Invicta și-a îndeplinit ambițiile la literă de lege.
Indivizii oarecum snobi (da, cronomanii recunosc că sunt puțin snobi în această privință) nu pot ierta Invicta pentru că a fost cumpărată de o companie americană de investiții bancare care era interesată în primul rând doar de producerea celor mai accesibile ceasuri și nu de tradiția elvețiană, de orologeria de înaltă ținută și de adevărata valoare a brandului. Au fost interesați doar de valoarea de piață. Potrivit acestor opinii, marketingul actual încalcă astfel patrimoniul elvețian solid original.
Următorul element de pe lista de ură sunt, desigur, mecanismele chinezești, care au fost deja menționate aici, și producția de ceasuri Pro Diver care "copiază" celebrul Rolex Submariner. Cu toate acestea, foarte multe branduri (chiar și cele tradiționale) se aventurează în designuri inspirate de celebrul model Rolex, deci nu este doar domeniul Invicta. Dar este adevărat că Invicta a făcut-o probabil cel mai fidel...
Aici, însă, ar trebui să intrăm într-o dezbatere în curs de desfășurare despre corectitudinea așa-numitelor ceasuri omagiu - despre producerea de ceasuri care sunt inspirate fidel de modele istorice celebre, dar pentru o fracțiune din valoarea pe care o are modelul lor (pentru comparație, un Rolex costă aproximativ 40 000 de lei, un Pro Diver aproximativ 1 200 de lei, și nici măcar nu vorbim de modele "ofensive" în quartz).
Așa că să ne mulțumim cu rezumatul că astfel de ceasuri nu sunt false, inspirația nu este ilegală și chiar și clienții cu salarii medii primesc un ceas cu un design super faimos care le încălzește încheieturile și inimile, iar compania obține un randament decent și un sentiment plăcut de satisfacere a clientelei.
Un alt ghimpe în coastă este aspectul nebunesc care face ca indivizilor conservatori să li se ridice părul în cap. Cu toate acestea, Invicta nu admite deloc astfel de păreri, deoarece întregul lor succes se bazează pe această nebunie elaborată, iar clienții pur și simplu îi adoră pentru aceasta. "Cine spune că ceasurile mari și nebunești sunt urâte? Suntem în 2021, toată lumea dă doi bani pe părerile astea. V-ați uitat afară în ultima vreme? Păr vopsit, tatuaje, piercing-uri, haine viu colorate... Adică, practic toată lumea este un personaj de desene animate în zilele noastre. Hai Invicta!"
Ultima pată neagră se referă la piața americană și la comercializarea neloială. Aici, Invicta este adesea criticată pentru că umflă (în mod fals) prețul ceasurilor. Acestea sunt adesea în "flash sale" și reduceri care ajung până la 90% (de exemplu, un ceas de la 4 000 de lei redus la 500 de lei. Acest lucru relevă o intenție destul de neplăcută de a ademeni oamenii cu o reducere foarte avantajos de suspectă).
Are legătură în principal cu publicitatea de pe canalul TV de cumpărături tipic american ShopHQ Price - știți acele canale de telemarketing unde se vând bijuterii, articole de slăbit, aparate de bucătărie și altele asemenea la prețuri cu adevărat incredibile și uimitoare pe care le obțineți doar dacă sunați și comandați imediat? - Ei bine, ShopHQ Price este sponsorizat cu generozitate de aceeași companie de investiții al cărei cel mai mare vânzător este Invicta.
În videoclipul de mai jos, puteți vedea cum arată în practică.
Da, Invicta are câteva lovituri, dar, în ciuda problemelor majore și minore, trebuie să i se permită câteva aspecte pozitive incontestabile. Ceasurile lor sunt cu adevărat unice și ireplicabile (nu uitați, au la activ 50 de brevete de design) și abundă în carisma unică, ușor deranjantă, pe care fanii o iubesc atât de mult. De asemenea, oferă o manoperă foarte bună și materiale de calitate la prețuri accesibile. Și în sfârșit... Invicta poate continua să ticăie chiar și în stratosferă.
Ce îmi place la ei? Marketingul, atât numele brandului, cât și logo-ul care spune că nu sunt obișnuit... Este doar un ceas pentru oamenii care vor să spună că au o opinie. - Stanislav
Invicta nu are nicio intenție de a-și diminua agresivitatea, iar stilul său (care persistă de aproape 30 de ani) nu este, cu siguranță, o chestiune de tendință, ci doar a fost, este și va fi. De neînvins.
Ne pasă de confidențialitatea dvs.
Utilizăm cookie-uri pentru a asigura funcționalitatea site-ului web și, cu acordul dumneavoastră, pentru a personaliza conținutul site-ului nostru web. Făcând clic pe butonul "Înțeleg", sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor și cu transferul datelor privind comportamentul pe internet pentru afișarea de publicitate direcționată pe rețelele sociale și pe rețelele de publicitate de pe alte site-uri.